Hoe zit het met verzenden?

ups-logoWij zijn zuinig met onze spullen. Zelf ontvangen wij ook graag producten die in goede staat verkeren en dozen die niet van voor tot achter in elkaar zitten. Daarom versturen wij ook met een eersteklas verzendmaatschappij. Voor alle bestellingen ontvangen wij een Track en Trace code. Helaas kunnen wij deze nog niet direct koppelen aan een bevestiging (wordt hard aan gewerkt) maar sturen we je deze graag toe per mail als je dat wil. Passen bepaalde zaken niet? Geen punt, stuur het dan retour (na contact met onze klantenservice). Ook wij vinden het wel fijn als je dit ook weer netjes verpakt en in originele verpakking houdt. Stuur je het toch terug zonder originele verpakking etc, dan behouden wij ons het recht voor het pakketje niet te accepteren.

Nagenoeg alle producten hebben wij op voorraad dus kunnen snel leveren (of je komt ze bij ons ophalen natuurlijk). Soms gebeurt het dat er specifieke producten niet op eigen voorraad zijn (we nemen dan uiteraard contact met je op), dan komt het rechtstreeks uit de Alpen. Het duurt dan iets langer, hou dan rekening met 3-4 dagen. Heb je echter specifieke vragen over de levering? Neem dan gerust even contact met ons of vul onderstaand formulier even in.

Je naam (verplicht)

Je e-mail (verplicht)

Onderwerp

Je bericht